Verzenden & Retourneren

BESTELLEN & BETALEN

Ik wil graag iets bestellen, hoe doe ik dat?
Maak eerst een nieuw account aan, zodra je bent aangemeld kun je een bestelling plaatsen. Plaats de door jou gekozen artikelen, met gewenste kleur, maat en aantal in je winkelwagen door te klikken op bestel. Als je klaar bent met je bestelling, klik je op "Afrekenen", waar je aan kunt geven hoe je wilt betalen en waar de bestelling heen gestuurd moet worden. De bestelling wordt pas geaccepteerd als de betaling bij ons binnen is.


Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Het totale bedrag van de bestelling kun je op 2 verschillende manieren betalen: iDeal of per bankoverschrijving vooruit. Voor betalingen per bankoverschrijving dient eerst het volledige bedrag van de bestelling bij ons binnen te zijn, alvorens wij overgaan tot verzending. Het bedrag, o.v.v. het ordernummer, dient te worden overgemaakt op bankrekeningnummer: 3417913 t.n.v. Fashion te Amsterdam.


Ik wil betalen per bankoverschrijving wanneer wordt mijn bestelling dan verstuurd?
Als je kiest voor de betaalwijze "Bankoverschrijving" dan wordt jouw bestelling 3 dagen in de "wacht" gezet. De betaling dient dan binnen 3 dagen bij ons binnen te zijn, als het bedrag dan alsnog niet door ons is ontvangen zal jouw bestelling worden geannuleerd. Jouw bestelling wordt pas verstuurd als de volledige betaling door ons is ontvangen.


Wat is de status van mijn bestelling?
Zodra je betaling is afgerond, krijg je een bevestigingsmail dat je bestelling bij ons in behandeling is. Daarna zal je per mail op de hoogte worden gehouden omtrent de bestelde artikelen. Daarnaast kun je ook in jouw account zien wat de status is van je bestellingen.

Leverıng


Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Normaliter duurt dit 1 tot 5 dag(en).  Als een levering niet op voorraad is of niet tijdig kan plaatsvinden dan krijgt u hierover bericht


Moet ik ook verzendkosten betalen voor mijn bestelling?
Ja, de prijzen welke in de 
Fashion Planet worden vermeld zijn inclusief BTW en exclusief verzend- en administratiekosten. De verzend- en administratiekosten die bij iedere bestelling in rekening worden gebracht, bedragen € 5,55. Voor de hoogte van de verzend- en administratiekosten maakt het niet uit of u één of meerdere artikelen bestelt.

Kan mijn bestelling ook ergens anders worden afgeleverd?
Dit kan. Tijdens het bestellen van het gewenste artikel, kunt u een afleveradres naar keus invullen. Het pakket wordt dan op dit adres afgeleverd. Wees er zeker van dat er dan wel iemand aanwezig is om het pakket aan te nemen.


Kan ik mijn bestelling ook ophalen in of terugbrengen naar Fashion Planet winkel?
Het filiaal van 
Fashion Planet dient op geen enkel wijze als informatie- of afhaalpunt. U kunt hier dan ook niet terecht voor eventuele vragen of verzoeken omtrent uw bestelling. Deze staan dan ook geheel los van de Fashion Planet online.

Ik wil een artikel als cadeau bij iemand anders laten bezorgen, kan dat?
Ja, u kunt het artikel zelf kopen en als afleveradres het adres opgeven waar het cadeau naartoe moet. Mocht u het cadeau nog willen voorzien van een persoonlijke boodschap, dan kunt u dat aangeven in het veld voor opmerkingen.

Retourneren


Binnen hoeveel dagen mag ik mijn aankoop omruilen?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen info@modedam.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.

Jouw bestelling kun je dan voldoende gefrankeerd terugsturen naar het retouradres. Het zichttermijn gaat in vanaf het moment dat jouw pakje in ontvangst is genomen en is afgegeven door het postbedrijf. Dit geldt dus ook vanaf het moment dat het pakje is afgegeven aan de buren of is afgegeven bij het postkantoor. De artikelen dienen wel ongebruikt en onbeschadigd te zijn, dit geldt ook voor de verpakking van de artikelen. Voordat je een artikel terugstuurt moet je eerst op de site het "Retouraanvraag formulier" invullen. Hierna krijg je dan een email als bevestiging van jouw retouraanvraag.


Krijg ik ook mijn geld terug?
Ja, voor 
Fashion Planet staat het hebben en houden van een tevreden klant hoog in het vaandel. Als u niet tevreden bent met uw bestelling dan kunt u ook uw geld terugkrijgen.